Sidor

söndag 10 april 2011

Bokpaket - Vad vore livet utan böcker

Vad som än händer (inbunden)Igelkottens elegans (häftad)   Ju fortare jag går, desto mindre är jag (häftad)   No och jag (pocket)  



Jag hämtade ett bokpaket i fredags, de här tre böckerna ovan:

Igelkottens elegans av Muriel Barbery

Ju fortare jag går, desto mindre är jag av Kjersti Annesdatter Skomsvold

No och jag av Delphine de Vigan

Vad som än händer av Kristin Hannah



Någon som har läst någon av dem?


Blev intresserad när jag hörde om dem, tror jag fick boktipsen från Go´kvälls boktipspanel, men jag kollar efter böcker överallt så det kan även vara på annat håll. Vet t ex att jag råkade höra en bokhandlare rekommendera Igelkottens elegans till en kund på Akademibokhandeln. Vad som än händer har jag läst om i bloggar. 

Jag har alldeles för många böcker att se fram emot. Önskar jag läste snabbt och hade obegränsat med tid :)
Sen vill jag hinna skriva själv också och lära mig mer om skrivandets konst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar