Sidor

tisdag 7 juni 2011

Värmebölja

Hu, vad varmt det var idag, kunde inte vara ute.
Fick ta en vända till biblan och lämna böcker ändå.
Sen in på ICA för att handla, då passade jag på att svalka mig mellan kyldiskarna.
Tuggade i mig en glass på hemvägen också, eller rättare sagt stod jag stilla i skuggan och åt den medan chokladflagor föll ner på marken. Blev en tävling mellan mig och solen
vem som utplånade glassen först och mest.

Få se vad vädergudarna hittar på till morgondagens skolavslutningar.
Hoppas på fint väder men att det går att andas lite lättare så att inte folk
smälter bort och får andnöd.

2 kommentarer:

Desirée sa...

Å vi har bara haft regn ...

Boknettan sa...

Ha,ha, igår fick vi åska varvat med sol och en skur och idag är det bara regn. Hoppas att du har fint väder nu istället :)

Jag tycker det är ganska skönt med lite svalka, har svårt att andas när det blir för varmt :)

Skicka en kommentar